Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie posiedzenia.
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4.
Omówienie projektu uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania końcowego
z działalności likwidatora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminna Przychodnia w Sadkach w Likwidacji i zakończenia procesu likwidacji.
5.
Omówienie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Sadki na 2025 rok.
6.
Omówienie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/56/2022 Rady Gminy Sadki z dnia 8 grudnia 2022 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sadki i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
7.
Omówienie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości stawki tej opłaty na terenie Gminy Sadki.
8.
Omówienie projektu uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych na terenie Gminy Sadki oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
9.
Zaopiniowanie realizacji zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w 2024 r.
10.
Zapoznanie się z informacją z funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami za 2024 r. na terenie gminy.
11.
Zaopiniowanie działalności OSP na terenie gminy Sadki; monitorowanie potrzeb jednostek straży pożarnej; stan techniczny budynków OSP.
12.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji w 2024 r.
13.
Sprawy różne, wolne wnioski.
14.
Zakończenie posiedzenia.