« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie posiedzenia.

2. Przedstawienie porządku posiedzenia.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Omówienie projektu uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania końcowego z działalności likwidatora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminna Przychodnia w Sadkach w Likwidacji i zakończenia procesu likwidacji.

5. Omówienie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Sadki na 2025 rok.

6. Omówienie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/56/2022 Rady Gminy Sadki z dnia 8 grudnia 2022 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sadki i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

7. Omówienie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości stawki tej opłaty na terenie Gminy Sadki.

8. Omówienie projektu uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne położonych na terenie Gminy Sadki oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

9. Zaopiniowanie realizacji zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w 2024 r.

10. Zapoznanie się z informacją z funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami za 2024 r. na terenie gminy.

11. Zaopiniowanie działalności OSP na terenie gminy Sadki; monitorowanie potrzeb jednostek straży pożarnej; stan techniczny budynków OSP.

12. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji w 2024 r.

13. Sprawy różne, wolne wnioski.

14. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej